Sık geçen başlıklar

dolar'ın 10 tl olmasının sorumlusu 1

ekşi'de gör
ülkeyi yönetenler değil kesinlikle vatandaşlar yoksa bu adamlar ekonominin kitabını yazdi biz picligine dolari yukseltiyoruz. hayır halk olarak bir tanemiz bile istifa etmiyoruz, yatacak yerimiz yok valla.