Sık geçen başlıklar

dolar yükselirken mizah yapan güruh 1

ekşi'de gör
izahınızı da mizahınızı da ayrı sikeyim yeter artık. şu enflasyonun 1/4'i amerika'da veya kanada'da olsa millet sokakta bonfire yakmış afrikalı gibi etrafında dönerek hükümete küfür ediyordu şimdi. bu kadar unutkan ve her şeyi anında hazmedebilen bir milletin başka örneği yok bu dünyada. nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz olum? paramızın değeri 2-3 günde %20'den fazla düştü. sorgulamanız veya sinirlenmeniz için illa cebinizden bizzat paranızı mı çalması lazım birinin?