soğan pahalı çünkü adi soğancılar stok yapıyor
marketler pahalı çünkü marketçiler anlaştı
kafeler pahalı çünkü p.venkler çok kazanıyor
bunların hepsi ekonominin çivisini yerinden oynatan tepe yönetimin eserleri ve pompaladığı algılar, çünkü evet dolar baskılanıyor, evet enflasyon rakamları ile oynanıyor, bizi de birbirimize düşürüyorlar ki gerçek sorumluya kızılmasın
18.04.2024 · 50. sıra
oric
17.04.2024 16:24 ~ 16:26