Sık geçen başlıklar

dolar 5.5 tl'ye düşerken düşünülenler 1

ekşi'de gör
en son 4lerden aldığım birikimimi 7lerde bozsaymışım keşke, ama nerden bilecen amk, 6da bozup 7ye çıkışını izleseydin o zaman da çıldırırdın. dolarını bozmadığın sürece zarar etmiş sayılmazsın, karı kaçırdın o kadar.

çıkarsa birikimim değerlenir, düşerse işlerim açılır, kazancım artar diye avutuyordum kendimi ama düşmesine rağmen kazancım niye artmıyor?
düşsün, daha da düşsün ama niye reel sektöre hiç yansımıyor bu siyasetteki iyimserlik? bir avukat olarak niye tahsilat yapamaz hale geldik? niye tüm borçlu şirketler batık ve daha kötüsü gelecekten umutsuz? aslında dolar düşmedi de bir halüsinasyon mu görüyoruz?