Sık geçen başlıklar

dolar 23 tl oldu mutlu musunuz 2

ekşi'de gör
mutluyum.

küçük atölyemle burada benim diyenden ülkeye daha çok katma değer ve döviz sokmuşumdur. dövizle kazanan insan olarak ne evim, ne arabam var. böyle hırsalarım yok zaten.

sadece atalarımın hatrına, kurtuluş savaşı'nda bu ülke için canını veren herkesin hakkını teslim etmek istiyorum, elimden geleni yapmaya çalışıyorum. mirasa saygı duymak büyük vefadır. türk insanı vefasız.

ama yeter artık. yurt dışına gitmek için bugün cv hazırladım. beni bu duruma düşürenler utansın. suçum yok.

suçlusun diyenin amınakoyarım.
biz ne mutlu olcaz lan!
haşa mutluluk bizim haddimize mi

koyanlar (koyduk mu?) mutlu olabilir ama.