Sık geçen başlıklar

dolar 2 lirayken neden zengin değildik 1

ekşi'de gör
öncelikle bu zeka karşısında nutkum tutuldu belirtmek isterim. teknik bir üniversitede ekonomi eğitimi almış biri olarak sanırım bu sorunu cevaplayabilirim. dolar 2 lirayken fakirdin. şimdi bunun 3,5 katı daha fakirsin. çok şükür ki bunu anlayacak durumda değilsin. yetmez ama evet! (bkz: bilale anlatır gibi anlatmak)