Sık geçen başlıklar

dolar 10 tl de olsa inadına erdoğan 1

ekşi'de gör
kıbrısta dik durduk, 40 senedir ağlıyorsunuz yağı, şekeri karneyle alıyorduk diye. amerikan ambargosu en çok size koyar gençler. biz dededen talimliyiz, dik durmaya alışkınız. boş yakmayın