Sık geçen başlıklar

doktoru dövüp otobüsten atan iett şoförü 2

ekşi'de gör
ahahaha şoförle konuşmak yasakmış. belli ki adam durak sormuş, iki saniyede cevap verip geçecek. şimdi konuşmamış mı oldu şoför?

biliyoruz ki bu soruyu soran başkası olsaydı, mesela iri yarı, tipinden bela akan bir adam, soruyu da beyefendi diye değil "ananı sikerim cevap vereceksin orospu çocuğu" diyerek sorsaydı şoför beyin psikolojisi bozulma eğilimine girmeyecekti. sadece sorulan durağı değil bütün durakları bülbül gibi şakıyacaktı. hayat işte.
doktor yerine vatandaş yazılsa olmaz mı? nedir bu doktor vurgusu?
tanım: dövülen bir vatandaşın otobüsten atılması.