fakültenin her yılı kliniğe giriş derslerinde bu dersi biz zaten aldık, hem de beş sene boyunca her yıl. biz iletişimi de biliyoruz, saygıyı da, hasta haklarını da.
fakat iletişim tek taraflı olmadığı için, karşımızdaki eğitimsizliktendir bu belki, bir de böyle düşünün.
her sene insan ilişkileri konusunda ders anlatan hocalarımız bu sene başında* bize "kendimizi nasıl koruruz, hasta saldırdığı anda odadan en kolay nasıl kaçabiliriz?" konusunu işlediler. yazık, ben o dersi dinlerken utandım, ama insanlar fiziksel ya da sözlü olsun fark etmeden şiddet gösterirken utanmıyorlar.
edit: destek mesajı atan herkese sonsuz teşekkür ediyorum. sizler sayesinde geleceğe umutla bakabiliyorum.
küfürlü, hakaret dolu mesaj atanlara ise ne desem boş. eğitilmez diye bahsettiğim güruh tam olarak da sizsiniz.
12.07.2022 · 6. sıra
slytherinli mudbood
11.07.2022 12:39 ~ 22:50