Sık geçen başlıklar

doktorlara hakemler kadar değer verilmemesi 1

ekşi'de gör
dün gece öğrendiğimiz gerçek. bir hakeme yumruk atıldı diye tüm dünya seferber olacak neredeyse. cumhurbaşkanı bile araya girdi. tüm dünyada haber oldu. fakat her gün yüzlerce doktor dövülüyor bakın "doktor". keşke hakeme gösterilen özen doktorlara da gösterilseydi de doktorlarımız sağlıkta şiddet yüzünden yurt dışına kaçmak zorunda kalmasaydı. bakın ben hakeme değer verilmesin demiyorum ama her gün dövülen doktorlara neden değer verilmiyor? doktor öldürüldü kaç kere bu ülkede. halen caydırıcı cezalar gelmedi. ulan ne futbolmuş be.

not: doktor değilim.