Sık geçen başlıklar

doktorların toplu halde istifa etmeleri 1

ekşi'de gör
normaldir. elalem gezsin kahrını doktorlar çeksin. neymiş psikolojisi bozuluyormuş neymiş ekonomi dönsünmüş.

ay 35 derecede maske mi takılır diyen tipler o covid servislerinde kapalı alanda n95le çalışmak nedir bilirler mi acaba?

insanlık bu kadar akılsız olursa doktorlar ne yapsın? valla kusura bakmayın ümitsiz vakasınız.