dallamaya bak doktor ithal edecekmiş aylık 2bin dolara suri doktor bulursun anca. istanbul’da ev kirası bin dolar amk. gerçekten dört işlem bilmeyen aptal dolu memleket.
Sık geçen başlıklar
doktorların süresiz iş bırakması 3
ekşi'de görbakın buraya açık açık yazıyorum. bir cerrahi branş uzmanıyım. 100 bin tl altına işimi yapmam, eksik yaparım, günü geçiririm. çünkü ben enayi değilim. ben nitelikli biriyim, her yaptığım ameliyat komşu sgk lı özel hastanede 20-30 bin tl fark alarak yapılıyor. ayda verimli çalışırsam 20 ameliyat yapıp 1000 poliklinik yapıyorum. devlet bana herşey dahil ne veriyor? 14bin tl.
buradaki daha hayata atılmamış , etliden sütlüden haberi olmayanların argumanları anlamsız. ben çocuğumu bu yıl özel okula gönderiyorum , yıllık 50 bintl . yeni bir arabaya kasko yaptırıcam desen 10 bin tl
bu ülkede çok sayıda bmw, mercedes, audi var. çok sayıda deniz manzaralı daire, müstakil ev var. bu arabaları ve evleri ben gibi insanlara layık görmüyorsanız, çıkacaksanız kıra bayıra ot toplayıp, hacamat yaptırıp şifa bulacaksınız. 2 kere 2 dört, bu kadar net. babamın oğlu değilsin, emek verdim, hakkımı verecek, hakkımı almamı seve seve destekleyeceksin. yoksa lübnanlaşır, ıraklaşır, srilankalaşırşınız.
öyle 5 yıl bir klinikte duruldu diye cerrah olunmaz, bu usta çırak ilişkisi ile olur. bi sürü tıp fak açarsın ama, tus kadrosu da açarsın ama ameliyat yapacak cerrah gene bulamazsın, çünkü öğretecek adamı da kaçırdınız hastanelerden.
bu ülkede öyle kalsa bike sıkıntı olmayan eski havalimanını yıkmak için 2-3 milyar dolar bütçe bulunuyorsa ülke fakir değil gayet zengindir. bi zahmet cerrahınada 100 bin versin, hiç de zor değil.
beğenmiyorsan git diyenlere de bir çift lafım var , kimi kimin ülkesinden kovuyorsun lan it, bu ülke doktoruna değer vermeyen bi ülkeyse hizmet bu kadar, beğenmiyorsan sen siktir git ya da ot kaynat iç ya da kına yak.
buradaki daha hayata atılmamış , etliden sütlüden haberi olmayanların argumanları anlamsız. ben çocuğumu bu yıl özel okula gönderiyorum , yıllık 50 bintl . yeni bir arabaya kasko yaptırıcam desen 10 bin tl
bu ülkede çok sayıda bmw, mercedes, audi var. çok sayıda deniz manzaralı daire, müstakil ev var. bu arabaları ve evleri ben gibi insanlara layık görmüyorsanız, çıkacaksanız kıra bayıra ot toplayıp, hacamat yaptırıp şifa bulacaksınız. 2 kere 2 dört, bu kadar net. babamın oğlu değilsin, emek verdim, hakkımı verecek, hakkımı almamı seve seve destekleyeceksin. yoksa lübnanlaşır, ıraklaşır, srilankalaşırşınız.
öyle 5 yıl bir klinikte duruldu diye cerrah olunmaz, bu usta çırak ilişkisi ile olur. bi sürü tıp fak açarsın ama, tus kadrosu da açarsın ama ameliyat yapacak cerrah gene bulamazsın, çünkü öğretecek adamı da kaçırdınız hastanelerden.
bu ülkede öyle kalsa bike sıkıntı olmayan eski havalimanını yıkmak için 2-3 milyar dolar bütçe bulunuyorsa ülke fakir değil gayet zengindir. bi zahmet cerrahınada 100 bin versin, hiç de zor değil.
beğenmiyorsan git diyenlere de bir çift lafım var , kimi kimin ülkesinden kovuyorsun lan it, bu ülke doktoruna değer vermeyen bi ülkeyse hizmet bu kadar, beğenmiyorsan sen siktir git ya da ot kaynat iç ya da kına yak.
hem hastaların hem de hekimlerin iyiliği için, sağlık sisteminin çökmemesi için, türk halkının ilerde özelleşmiş sağlık sisteminde bir apandisit ameliyatına bir servet ödememesi için olması gerekendir.