yarrak kafalı biriyseniz zaten kimse gelmeyecek mezarınıza. kendi yakınlarının mezarını ziyaret etmeye gelip sizin mezar taşınızı görenler de "koyduğumun görgüsüzüne bak. mezarına bile ünvanını yazdırmış." diyecek.
hayatınızda kendinizi tanımlayabildiğiniz tek şey ünvanınızsa benim şahsi görüşüme göre bir şeyleri yanlış yapıyorsunuz.
insanlarla tanışırken de isminizden önce ünvanınızı söylüyorsanız dalyarağın tekisiniz.
bu yazdıklarımda zerre kıskançlık yok. aksine hekimlerimizin ülkemizde gördüğü muamele beni derinden üzüyor. hekim kardeşlerim; içinizdeki dalyaraklar yüzünden hepinizi yargılamıyorum. üzerinize alınmayınız. bir profesyonel meslek grubunu değil, içindeki görgüsüz ve kültürsüz ayıları hedef alıyorum.
23.04.2024 · 35. sıra
atvh
22.04.2024 00:02 ~ 00:13