Sık geçen başlıklar

doktorların 36 saat nöbet tutması 1

ekşi'de gör
şimdi biraz mantıklı düşünelim. hangi insan evladı 36 saat çalışmak ister? acaba bu insanlar tutmak zorunda olduğu için nöbet tutuyor olabilir mi?

bir de yazmış doktorların çakallığı. o kadar cahilsiniz ki...