şimdi biraz mantıklı düşünelim. hangi insan evladı 36 saat çalışmak ister? acaba bu insanlar tutmak zorunda olduğu için nöbet tutuyor olabilir mi?
bir de yazmış doktorların çakallığı. o kadar cahilsiniz ki...
15.10.2019 · 30. sıra
lilyop
14.10.2019 18:48