Sık geçen başlıklar

doktorların 3.30'dan sonra hasta kabul etmemesi 1

ekşi'de gör
zamanında bir göğüs hastalıkları doktoru tarafından maruz bırakıldığım uygulama.

randevulu hasta olduğum halde doktor yoktu. hemde aynı doktor 2 kere yaptı bunu.

mesai saatleri içerinde görev yerini keyfi olarak terk etmekten şikayet etmediğim kurum kalmadı. cimer, bimer, sağlık bakanlığı ve hastanenin başhekimine bizzat gidip yüzüne söyledim, ciddiye almaları için şikayetimi yazılı olarak hem mail ile hem de fax olarak ilettim.

sonra ne mi oldu. doktor uyarı aldı siciline işlendi.