10bin öğretmen maaşı olmalı,doktor 30-45 almalı.
edit: zam olmadı güvenlik sorunu çözüldü, o da olumlu
(bkz: sağlıkta şiddet yasası)
son bildiğim sağlıkta şiddet vakası: (bkz: ertan iskender)
14.06.2021 · 39. sıra
probiyotik
13.06.2021 12:35 ~ 14:45