hükumetin kendisine yönelecek tepkileri ustaca doktorların üstüne yöneltmesidir.
sen kalk sağlıkta devrim yaptım de. kılışdar sesekayı batırdı diye propaganda yap. yandaşın ağzı kokan dayı, "yeeenim eskiden sabah üşte sıra almıya gideridik de gene alamazıdık" diye seni övsün.
sonra müşteri olarak gördüğün hastayı özel hastaneye yöneltmek için randevuları yazılımsal olarak kısıtla, doktor sayısını azalt, vatandaş tepki duyunca da bu pis doktorlar böyle yapıyorlar, alayı pekakalı, terörik, vadan hayını diye tepkileri doktorlara yönelt.
bunun böyle olacağını doktorlar yıllardan beri söylüyorlar. en sonunda oldu.
a qo p 'nin eşine ender rastlanan bir alçaklığı, halk düşmanlığı yüzündendir.
09.07.2022 · 19. sıra
oilbay54
08.07.2022 09:52