Sık geçen başlıklar

doktora teşhisiyle giden hasta 1

ekşi'de gör
(bkz: #22952096)

--- spoiler ---

- şikayetiniz nedir?
- ishalim doktor bey.
- bırakın teşhisi ben yapayım lütfen, siz şikayetinizi söyleyin sadece.
- günde 10 kere cayır cayır sıçıyorum.
- ishal olmuşsunuz.
--- spoiler ---

edit: olum buraya böyle yazdığımız zaman da canları sıkılıyor lan. "teşhis değil semptom o cahil" diyen çıktı. biri şunlara burada yazılanların şaka olduğunu söylesin. vallaha ishal değilim.