kötü doktora olan nefret demek daha doğru olacaktır. kötü doktoru aşağıdaki maddelere göre şıp diye anlayabiliriz
- ego sahibi, küçük dağları ben yarattım havasında olan
- mesleki anlamda yetersiz olan, kendini geliştirmeyen
- hastaya saygı duymayan, sen diye hitap eden
- hastaya bağıran, azarlayan
- odasında olması gerektiği saatte kafeteryada takılan
- odasına girince bir merhabayı, çıkarken geçmişolsunu, konuşurken göz temasını esirgeyen
- hastadan bıçak parası isteyen, muayenehanesine çağıran
türk milleti okumuş insana, hele ki mesleğini canla başla yaparak şifa dağıtmaktan mutluluk duyan, öncelikli amacı para kazanmak olmayan ancak yardım etmek olan, güleryüzlü ve başarılı doktora derin saygı duyar. fakat kötü doktora saygı duymaz.
bu kadar basit aslında olay.
12.03.2022 · 35. sıra
loruspucta
11.03.2022 00:16