Sık geçen başlıklar

doktor maaşının hemşire maaşlarını katlaması 2

ekşi'de gör
hakimler de mübaşirlerden kat kat fazla alıyor ama aynı sektörde diye kıyaslayan görmedim. ciddi ciddi kıyas yapıyor olmamız komik.
doktorun hemşireden, mühendisin teknisyenden, beyaz yakalının mavi yakalıdan… özetle, yüksek niteliklinin düşük nitelikliden fazla kazandığı durum doğru olandır.

ucuz popülizm peşinde koşup, bugün üç kuruş için eğitimli ve eğitimsiz insanı bir tutarsanız, iki nesil sonra o eğitimli insanlardan bir tane bile yetiştiremezsiniz.

akp’nin 20 yılda ülkeyi getirdiği durumun özeti de tam olarak bu zaten.