Sık geçen başlıklar

doktor maaşı azaltılsın kampanyası 1

ekşi'de gör
bizim ülkemizdeki en başlıca sorun bu.
hayır doktor maaşı değil, insanımız ve düşüncesi.

ya biz niye normalden az alıyoruz yoksulluk sınırı olmuş 5.5 bin demiyoruz

doktor niye çok alıyor diyoruz.

yukarı çıkmaya ve orda eşitlenmeye niyetimiz yok.
çıkanları da aşağı indirelim eşitlenelim ki bok çukurunda yüzelim.