benim tusta oldukça iyi bir puan yapan bir arkadaşım pek çok bölümü en çok da pediatriyi bu durumdan korktuğu için yazmadı, yazamadı.
gördükleri duydukları el vermedi.
ben doktorluk yapan insanların bir insanı bile bile ölüme terk edeceklerine inanmak istemiyorum veya gecikiyorsa ilgilenemiyorsa bunun sebebinin o esnada zevkine başka bir şeyle ilgilendiğinden olduğunu düşünmüyorum.
doktorlar zor şartlar altında, zor işler başarıyorlar, özellikle de bu ülkede.
gidip bir meslek mensubunu acımızı ondan çıkarmak için dövemeyiz.
he ne bileyim doktor beni dövdü, ondan dövdüm falan diyorsanız o zaten bu başlığın konusu değil, onu gidin adam dövmek başlığının altına yazın.
14.11.2017 · 38. sıra
redoubtable
13.11.2017 14:51