üniversite sınavlarına hazırlanıyorum, dikkatimi çeken bir karşılaştırma oldu bu.
özel üniversite tıp fakültelerine burslu puanım yetecek seviyedeyim ama hasta şiddetiydi, doçent mobbing'iydi, hastaların açacağı tazminat davalarıydı, zorunlu doğu hizmetiydi, 36 saat nöbetlerdi derken arada kaldım.
5200 tl + prim + sokak sokak özgürce gezme + 16.30 dendiği an mesainin bitmesi + ayakkabı yardımı + bayram ikramiyesi + grev hakkı dikkatimi cezbetti.
2300 tl için değmez diyorum diğer bütün risk ve dayaklar.
hayata bir defa geliyorum.
27.02.2021 · 20. sıra
keciboynuzumu yedim bekliyorum
26.02.2021 12:22 ~ 13:54