Sık geçen başlıklar

doktor 7500 tl vs çöpçü 5200 tl 1

ekşi'de gör
üniversite sınavlarına hazırlanıyorum, dikkatimi çeken bir karşılaştırma oldu bu.

özel üniversite tıp fakültelerine burslu puanım yetecek seviyedeyim ama hasta şiddetiydi, doçent mobbing'iydi, hastaların açacağı tazminat davalarıydı, zorunlu doğu hizmetiydi, 36 saat nöbetlerdi derken arada kaldım.

5200 tl + prim + sokak sokak özgürce gezme + 16.30 dendiği an mesainin bitmesi + ayakkabı yardımı + bayram ikramiyesi + grev hakkı dikkatimi cezbetti.

2300 tl için değmez diyorum diğer bütün risk ve dayaklar.

hayata bir defa geliyorum.