Sık geçen başlıklar

doğmak için 14 milyar yıl bekleyip 70 yılda ölmek 1

ekşi'de gör
o kadar uzun bekleyip hüsrana uğramaktır. bunun için miydi? daha ne olduğumuzu ne olmadığımızı yeni yeni anlayacakken ölüyoruz. çok ibne bir durum bence.