Sık geçen başlıklar

doğma büyüme izmirli 9 yaşındaki suriyeliyi kovmak 1

ekşi'de gör
koskoca bir mülteci sorununa "yha kazanalım onları" diyerek boşveriyorsanız, en büyük vatan haini sizsinizdir çünkü ülkenin demografik yapısı değiştirilmeye çalışılıyor.

türkiye gözümüzün önünde araplaştırılmaya çalışılıyor!

bu işin hem ekonomik hem de sosyolojik eşiği çoktan aşıldı ve resmen ulusal bir güvenlik sorunu haline geldi. bundan 20 yıl sonra mültecilerin sayıları o kadar artacak ki, bizim yerimize ülkenin kaderini belirliyor olacaklar...

bakınız, kaçak saray yıkılır, yenilen paralar belki yerine konur, kaybedilen diplomatik itibar bir şekilde tekrar kazanılır ama ülkenin demografik yapısını değiştirdiğinizde bunun geri dönüşü olmaz.

kandırıldık da diyemezsiniz, hata yaptık da diyemezsiniz. ülkeyi bok çukuruna saplamış olursunuz.

edit: başlık sahibi aşağıda cevap vermiş; muhalefet kafası 5 sene geriden geliyor, kimseyi kovamazsınız, bu insanları kazanmanız lazım diye sayıklıyor hala...

sanırım daha aleni bir şekilde yazmak lazım; hümanizm başka şey, mülteci sorunu gene başka şeydir.

mülteci sorununu hümanizm sosuna bulayıp servis etmeye kalkarsanız, herkesi aptal yerine koymuş olursunuz.

bizim yoksulluğumuzun ve geri kalmış olmamızın en büyük sebebi nüfus yoğunluğumuzdur. hiçbir hükümet, hiçbir parti, hiçbir siyasi görüş, hiçbir ideoloji, daha acısını söyleyeyim, hiçbir rejim bu nufüs yoğunluğu kamburunun altından kalkamaz.

hele ki üretiminiz yerlerde sürünürken!

bu kaynaklarla bu kadar insana iş, aş, eğitim, sağlık hizmeti sağlanamaz, bu servisler eşit ve adil dağıtılamaz.

türkiye, bugünkü maçasıyla, bu kadar insanı "çekmiyor". trafik şeritlerinin, bu kadar arabayı "çekmemesi" gibi.

o yüzden mültecileri kazanmaya çalışmak deyip zihin mastürbasyonu yapmak yerine, avrupa gibi kırmızı çizgilerimizi net çizmeliyiz. hatta daha kalın çizmeliyiz!

ülkenin selahiyeti açısından, o yada bu şekilde, mültecilerin hepsi gi-de-cek!!!