sonra niye kayyum atanıyor. belediye denen kurumlar türkiye cumhuriyetine aittir. belediyenin yönetiminin kimde olduğu bu gerçeği değiştirmez. devlet kendine ait unsurları belediyelerinde yansıtamazsa bu belediyenin artık özerk takılmaya başladığını gösterir. gerekirse polis asker zoruyla türk bayrağını belediyenin gereken her yerine yerleştireceksin. başına da gece gündüz nöbet tutan kişiler koyacaksın.
edit: bayrak gündüz saatlerinde yoktu ve geri yüklenmiş. mesaj atacaklara duyuru ;)
22.04.2024 · 36. sıra
trash sweet
21.04.2024 14:03 ~ 20:06