Sık geçen başlıklar

disk yöneticilerinin 15 bin tl maaş alması 1

ekşi'de gör
yazık lan en gariban disk yöneticileri yine. devrimci olduklarından herhalde. diğerlerini bilseniz. neyse, bu arada işçiler bir günlük yevmiyelerini her ay aidat olarak sendikaya öderler. ayda bir gün sendikaya çalışırlar yani. sendikalar çok gerekli şeylerdir. mesela servis güzergahında sorunlar olabilir ya da yemek tuzsuz olmuştur, sendika anında müdahale eder.