Sık geçen başlıklar

dipsiz göl'ün millete bir faydası yok 2

ekşi'de gör
(bkz: türkiye'den siktir olup gitmek) başlığında "nereye gidiyorsun, kalmalısın, mücadele etmelisin, bu kişilere doğrusunu göstermeliyiz" diye sayıklayanlar, hadi buyrun, 30 sene önce bir çocuk boğulduğu için 12.000 yıllık gölün ırzına geçilmesine destek veren bu insanları kazanın bakalım. mesela deyin ki konya'da kuran kursu'nda tüp patladı, 8 çocuk öldü kuran kursları kapatılsın deyin bir hele, çok merak ediyorum nasıl kazanacaksınız bu insanları...
orospu çocuğu sana neden faydası olsun zaten. sen kimsin? ne sanıyorsun kendini? amına kodumun virusune bak ya.

biri orada yasayanlarin cocuklari orada bogulur diye korktuklarini yazip bana da sen kimsin demis. kardes ben antalya konyaalti'nda yasiyorum. ne yapayim la cocuklarim bogulmasin diye akdenizi mi bosaltayim? bu ne sikim mantiktir.