Sık geçen başlıklar

diplomasız yazılımcı varsa doktor neden olmuyor 3

ekşi'de gör
burada karıştılan kavramlar yüzünden olurmuş gibi sanılan bir durum. diplomasız olunan şey kodlamacı, yazılım mühendisliği ile karşılaştırılıyor. diplomasız yazılım mühendisi de olunmaz zaten...
çünkü:
sahte yazılımcı ile malından olursun
sahte doktor ile canından
şu anki eğitim sistemi nasıl kötüyse

bu ikisini bile ayırt edemeyecek kapasitede öğrenciler yetiştiriyorlar

daha bu kavramı anlayamayacak adamı mühendis yapmışlar düşünün.