Sık geçen başlıklar

dinozorlar ölmese insanlar dominant olurlar mıydı 1

ekşi'de gör
tabi ki hayır diyerek yanıtladığım haklı sorudur. fosil kayıtları göstermektedirki memeliler ve dinozorlar yaklaşık 40 milyon yıl birlikte yaşadılar( ilk memeli fosilleri 100 milyon yıl öncesine kadar uzanıyor) , ve dinozorların son dönemlerinde memeli fosilleri seyrekçe ve oldukça küçük boyutlardaydı.
şayet dinozorlar yok olmasaydı bir “memelilerin şafağı” kuvvetle muhtemel hiçbir zaman yaşanmayacaktı.