dünya çok adaletsiz bir yer ortadoğu dünya ortalamasından da çok adaletsiz.
kanada da 2 yıl kaldım ve tanrıya inancım kayboldu çünkü o kadar adaletli bir sistem vardı ki tanrıya ihtiyacım olmadı.
27.05.2023 · 9. sıra
kusur imzamdir
26.05.2023 08:45