Sık geçen başlıklar

dine göre sığınmacı kabul eden ikiyüzlü avrupa 2

ekşi'de gör
kendinden pay biç. bu halk 500 yıl önce ispanya'dan musevi sığınmacı da getirdi 20.yy ortalarına kadar kardeşçe yaşadılar (tarihin neye/kime tekabül ettiğini sonra konuşuruz) bu ülkede balkanlardan binlerce belki milyonlarca insan aldı kimse gitsin bunlar demedi. yuzbinlerce afrikalı yaşıyor bu ülkede mülteci değiller ama kim onlara ne dedi bugüne dek? türkler ile evlenen gelen binlerce slav kökenli insan var bu ülkede. her şeyi geçtim kendimiz karışığız zaten. yukarda saydığım insanların %90 i şu anda türk vatandaşı. peki dananın kuyruğu ne zaman koptu? suriye, afgan, pakistan, filistin ile koptu. neden koptu? yüzlerce yıldır her dinden her milletten adamla az ya da çok ekmeğini paylaşan bu halk neden bunları istemiyor? bizim gibi herkese elini uzatan bı halkın istemediği insanları kültürel olarak bireyselci yetişmiş avrupa neden istesin? neden ortadoğu'nun mağaradan beş dakika önce çıkmış gibi davranan kültür, medeniyet yoksunu adamları içine alsın? özellikle son 10 yılda kültürümüzün ne kadar bozulduğunu görmüyor musunuz? ne kadar ayrıştığımızı ne kadar uçlara çekildiğimizi? avrupa neden bunun riskini alsın adamlar senden benden daha çok koruyor sınırını, ülke bütünlüğünü,kültürünü yapısını. sen sanıyor musun o ukraynalılar savaş hali bitince orada yayılıp sahillerde nargile içecekler? ben söyleyeyim hepsi yuvasına geri dönecek. bizdekiler savaş bitince döndü mü? yoksa yukarda dediğimi mi yapıyorlar?
dine göre değil, medeniyet seviyesine göre kabul etmektedir ve çok da iyi yapmaktadır. 6. yüzyılın değerleriyle 21. yüzyılda yaşamak isteyen bedevilere sen gelme ulan ayı demek de sonuna kadar hakkıdır. yok öyle hem ayranım dökülmesin hem de çağdışı yaşam tarzımla herkes beni çiçek gibi ülkesine buyur etsin. kendi ülkenizin içine sıçın yaşanamaz hale getirin sonra gidin milletin ülkesinin içine de sıçın. oldu paşam.

benim elimde güç olsa ben de bu ülkedeki görgüsüz çöl ayılarını ukraynalılarla seve seve değiştirirdim.

not: ayılardan özür diliyorum. kanada'da yerleşim yerlerine inen ayılar gördüm. çoğu ortadoğu toplumundan daha medeni davranıyorlardı.