dinciler bir yere saplantı yapıyorsa orada büyük rant vardır diyerek garipsediğim durum...
kesin içinde işe yarayan mutlaka vardır ama dinciler bir yere takıyorsa orada rantları vardır.
ön ekleme2: yanlış olmasın açandan allah razı olsun ne bilim tengri kutsasın veya hayır olsun falan. açan yani parayı veren adamın derdi yardımdır, onlara lafım yok.
ekleme 1:
biri demiş 18 tane açtırdım, diğeri demiş 10 tane.
1- amk o zaman afrika'nın su sorunu yok, nereyi kazsan su çıkıyor her önüne gelen onlarca kuyu açıyor. olay kuyudaymış demek ki.
2- gidip gördünüz mü açtırdığınız kuyuları mesela? bunu merak ediyorum yoksa online videolar mı? aynı kuyuyu 18 kişiye yollamadıkları ne malum? tabela değiştir değiştir video çek farklı açılardan mesela.
3- normali 1 liraysa dinciler 3 liraya açıyordur abi bu dünyada gördüğüm tek gerçek, dini farketmeksizin hep aynı teranenin döndüğüdür.
28.03.2024 · 32. sıra
kingofchaos
27.03.2024 08:57 ~ 15:12