cehaletin 3. sınıf instagram sayfalarında övülmesine hayıflanırken, akademisyen olabilmek için asgari dil şartını sağlamanın hedef gösterilmeye neden olacak bir kusur olduğunu yeni öğrendim.
yabancı dilde makale okuyamadan akademisyen olunca akademisyen olmuş mu oluyorsunuz? anlamıyorum bu cahil cesaretini. akademisyen olmak istiyorsan asgari dil şartını sağlayacaksın. sağlayamıyorsan yetersizsin demek ki. olmayacaksın.
23.01.2021 · 32. sıra
samsak doveci
22.01.2021 00:03