Sık geçen başlıklar

didem didar balcı 2

ekşi'de gör
bence doktorlara karşı kamu oyunda oluşan antipanin sebebi bu nevi insanlar. bunlar doktor olduğu için böyle değil. mühendis olsa da böyle olacak, tekel bayisi de. kalite mekteple olacak iş değil. aile terbiyesi, güzel bir çocukluk, belki biraz genetik, huzurlu bir iç dünya gibi bir sürü şey gerektiriyor. belki 10 insandan biri böyle. doktorluk mesleğinin doğası gereği sen muhatabı olarak denk gelirsen kalitesizliğinden kaçamıyorsun. özellikle devlet hastanesi gibi ucuza hizmet almak mecburiyetin varsa kalitesizliğe maruz kalma ihtimalin artıyor. çünkü günümüz iş dünyası bunu eleyip iyi personeli pahalıya satmanın yollarını biliyor. sen de elekte kalanlarla muhatap oluyorsun. normal bir meslek olsa bir şekilde kaçınırsın. bu olayda hasta da sesini yükseltse hemen beyaz kod verecek. onu da suistimal edecek. model o çünkü.
bence bu tarz öfke sorunları olan kişiler meslekten uzaklaştırılmalı. bakın, doktorluktan demiyorum. tüm mesleklerden. çalışmaları yasaklanmalı.

"açarım tazminat davasını, ödersin 10.000 tl, o kadar paran varsa tabii"

:d aç lan. hahahah 10bin liraymış.