fizikçiler dışında, enerji kelimesini kullananın şarlatan olduğunu düşünüyorum.
edit: yoğun gelen istek üzerine mühendis, kimyager ve jeologları ekliyorum. pozitif bilimler dışında diyelim olsun bitsin.
23.06.2021 · 45. sıra
comboatar
22.06.2021 08:19 ~ 10:53