utanacak bir şey zaten yok da, bir anımı anlatayım.
eşim acayip güzel bir kadın, sektör toplantılarında görüyordum. o zaman merhabamız bile yok.
baktım gülerken ağzını kapatıyor, diş teli varmış. dedim oğlum yürü, kendine güveni düşükken oldu oldu, sonra bakmaz sana..
öyle yani, diş telleri de çıktı mis gibi oldu sonra eheheh.
14.11.2021 · 36. sıra
santralin
13.11.2021 14:39