Sık geçen başlıklar

devletin verdiği parayı dövize yatıran ahlaksızdır 2

ekşi'de gör
devletin verdiği değil de kendi paramızla döviz alabiliriz ama değil mi?

devletin verdiği derken maddi olarak zor durumda olup da kaymakamlıktan vs yardım alanlar kastedilmiş sanırım. haklı olunabilir bu noktada.
yoksa benim senin kazandığımız paradan onlara ne. ister biriktirir yatak yapar üzerine yatarım istersem de rulo yapar götüme sokarım. tamamen kişisel tercih..
edit:gg
ahlaksız, devletin verdiği parayı dövize yatıran değil, halkın verdiği yetkiyle halkını satandır.

edit: onlarca “silivri soğuktur” mesajı geldi. arkadaşlar bende biliyorum silivri'nin soğuk olduğunu. ama parasızlıktan dolayı doğalgaz açamadığım için evim de soğuk. ayrıca hapisten farklı bir hayat da yaşamıyoruz. velhasıl sayenizde gömüldüğüm tefekkürle, silivrideki bir mahkumdan farkım kalmadığını üzülerek fark ettim.