maksadı vatandaşı ev sahibi yapmak değil ki; vatandaşı bankaya borçlandırmak. ne kadar çok borçlanıp müteahhitleri zengin ederseniz o kadar iyidir neticede.
bu piyasada kredi çekip ev alanın aklına şaşarım. iki üç yıl sonranın ne olacağı belirsiz. yiyecek ekmeğe muhtaç kalmama garantin ne ki? ipotekli evini de altından bankalar çekip alacaklar, olacak tertemiz.
08.06.2020 · 28. sıra
tilkiyi gaklatan karga
07.06.2020 01:50