şöyle başlıklar altında "kimseyi ilgilendirmez bi kere taaam mııı!!" yazanlara bayılıyorum. ulen biz de biliyoruz kimseyi ilgilendirmeyeceğini, zaten kimsenin adamın hayatına renk katmak gibi bir amacı da yok.
o bizi ilgilendirmez, bu sizi ilgilendirmez. o zaman ne bok yemeye sözlüktesin? hayır, adamın özel hayatı direkt burada ifşa da olmamış. sanırım bir kitaptan alıntı yapılmış. o zaman sana ne hıyar?
t: beni ilgilendirmediğini öğrendiğim konunun başlığı.
23.07.2020 · 40. sıra
papaz erigi yiyen papa
22.07.2020 18:01 ~ 18:03