dün benim bahçedeki sipalar kavga ediyordu. ayırdım. olay cikarani kucağıma alıp uzaklaştırırken duvardaki kanlısını fark etmemişim. bu ondan korkup ters döndü bir anda kucağımda ve gözüme geçirdi. gözümün altındaki adını bilmediğim o torbasal alana tırnağı takıldı. iki çizik ve ufak bir kanama oldu da neyse ki gözüm çıkmadı, tırnağı içeri denk düşmedi. hemen essolosu diyip arkadaşı yere bıraktım ki kendisi zaten atılıyordu aynı anda. eve girdim, yüzümü bol sabunlu soğuk suyla yıkadım ve baticon sürdüm. aradan bir kaç dk sonra bu geri geldi, oturduk konuştuk. özür diledi, sırnaştı. dedim git sinirliyim sana şimdi. ancak akşam öpüştük barıştık.
bu da böyle bir anım.
kardeş kuyruğuna basmissin hayvanın. onlarca çizik yedim, isirildim benden öyle kan akmadı. sen bir doktora git bir baktır pıhtılaşma sorunun olabilir. maazallah bak ölürsün çok önemli. gerçi kocisin doktor. ona bir sor.
12.08.2017 · 28. sıra
okumakicingeldim
11.08.2017 04:33