yazılı olanı 2002'de yayınlandı: 33-59. sayfalar arasını okusun.
hâlâ bu sistemin altında siyaset yatıyor diyor. eksik canparem, özelleştirmeler ile başta tarım ve sanayi olmak üzere dışa bağımlı ekonomiyi napıyoruz? hayır sizinde emeğiniz var.
şu lafının altına imzamı atarım: bir şeyi bozan kendisi düzeltemez. (bkz: ali babacan/@roma centauru).
ekonomide aklın ve bilimin gereğini verdik???? mülkiye hocaları öyle demiyor.
tüik rakamlarındaki yanlışlık 2007'de başladı.
yoksulluk meselesi gini katsayıları demiş ya aha sizin döneminizde nolmuş: https://www.mahfiegilmez.com/…-gini-katsays-ve.html
hatta alın: (bkz: #131265505) yeni bir şey yok malum parti v2 işte. gerçi gelecek daha önce kurulduysa arkadaş v3 oluyor. bilemiyorum.. ^^
edit: yazar hoş olmayan üsluplu entrysini kaldırmış bende o entrye cevap niteliğindeki hoş olmayan üsluplu yeri kaldırdım.
11.02.2022 · 44. sıra
roma centauru
10.02.2022 11:04 ~ 16:18