serefsizlik demek az kalir. ahlaksiz desem o da az kalir anlamiyorum artik kanim beynim donuyor.
ve o guzel ablamiz şöyle demis:
"ben sadece 1 koli su istedim. benim çocuklarım var. artık su yardımı yapılmıyor, kendi başınızın çaresine bakabilirsin diyorlar. param yok diyorum öbürü de gülüyor. ‘parmağında yüzük var niye bozdurup da ihtiyaçlarını almıyorsun’ diyor. önce eğitsinler adam etsinler ondan sonra afad’ın başına oturtsunlar. yarı cahil kişiyi oraya oturtturup da bizi rencide etmeye ne hakları var. ben su istiyorum su başka bir şey istemiyorum. erzakları da kendilerinin olsun yiyecekleri de kendilerinin olsun ben sadece su istiyorum. 3 gün bir su dağıttılar, kanalizasyon karışmış içmeyin dediler. nereden içsin vatandaş suyu? size soruyorum ben nereden içebilirim suyu?"
icim parcalandi. allah sizi basimiza getiren herkesin bin türlü belasini versin vicdan yoksunu kalpsizler sizi. lanet olsun size!!!
03.03.2023 · 24. sıra
yaz bunu guzel laf
02.03.2023 00:07