Sık geçen başlıklar

depremzede öğrencisiyle alay eden hoca 1

ekşi'de gör
ben tanıyorum bu tarzı ya.
siyasi bağlantılarını kullanarak hak etmediği kadroyu almış liyakatsiz akademisyen tarzı bu.

hayatta her işini ilçe teşkilatındaki abileriyle halletmiştir. bölüm içinde hocam hocam diye birinin dalkavukluğunu yaparak yükselmiştir. kendinden pay biçip herkesin her şeye o kadar kolay eriştiğini var sayıyor.
bu kimseye saygı duymayan, hoyrat, küstah, gücünün yetiğini ezen tavrı keşke bu kadar yakından tanımasaydım.

edit:
depremin ne derece yıkıcı olduğunu fark etmemesinden de anladığım kadarıyla sadece ahaber izliyor.