tam tersi bana da yıllardır görüşmediklerim dönüp iyi dileklerini ilettiler.
zaten bizim ülkede her yıl en az bir kere yabancıların arayıp "sen iyi misin" diye sorabilecekleri olaylar yaşandığı için adamlar duruma alışkın.
16.02.2023 · 28. sıra
nerepla12
15.02.2023 13:01