Sık geçen başlıklar

depremde arayıp sormayan yabancı arkadaşlar 1

ekşi'de gör
tam tersi bana da yıllardır görüşmediklerim dönüp iyi dileklerini ilettiler.
zaten bizim ülkede her yıl en az bir kere yabancıların arayıp "sen iyi misin" diye sorabilecekleri olaylar yaşandığı için adamlar duruma alışkın.