sosyal medyada bu konuyla ilgili mükemmel bir hengame var. kimileri deprem vergisinin nereye gittiğini soruyorlar kimileri de soranları hedef gösterip vatan haini ilan ediyorlar. hatta birisinin tivitini alıntılayıp "ne kadar verdiysen söyle de verelim paranı sus." yazanı bile gördüm.
cebimden çıkan paranın nereye gittiğini sormak bile vatan haini ilan edilip linç yemek için yeterli bu ülkede. ayrıca benim cebimden çıkan verginin kuruşunu sıyıran akp çocukları vereceklerse eğer paramı ömür boyu susarım mesela ben. sorun değil.
26.01.2020 · 43. sıra
protomon
25.01.2020 01:07