Sık geçen başlıklar

deprem vergileri nerede 2

ekşi'de gör
siyasal islamcılar ve malum parti savunucuları konuyu saptırmayı pek severler.

biri demiş ecevit getirdi. evet 99 depreminin yaraları sarılsın diye 2000 yılında geçici olarak getiren ecevit hükümeti olsa da, kalıcı hale getiren akp. vergiyi 16 yıl toplayan ile 3 yıl toplayanı eş kabul etmek tam bunlara yakışır.

diğeri de konu vergi olduğu halde zaten ülkeye deprem dolayısıyla ekonomik destek olarak verilen imf parasıyla maaş ödendiğini yazmış. o paranın veriliş amacı o zaten, ülke içinde çarkları döndürebilmek.

deprem vergisinin ise olası daha büyük bir depreme hazırlığa harcanması gerekiyordu. şimdi ortada ne hazırlık var ne para. bunların trollük maaşına gidiyor, yazık.