Sık geçen başlıklar

deprem sonrası ak parti oylarının %10'a düşmesi 2

ekşi'de gör
düşüş olduğu kesin ama bana göre en fazla 5 puandır bu, asıl düşüş mhp'de, göreceksiniz seçimde bu 2 parti %30'u bulamayacak. sancılı olacak ama gidiyorlar...
aynen her şeyi kendi lehlerine çevirdiler amına koyim. ya siz deli misiniz? 20 milyon insan etkilenmiş depremden. gideni, göreni, cartı curtu. oyları tabi ki düşmüştür. medyadaki, halktaki dönüşümü görmemek için aptal olmak lazım. daha dün mikrofonu kapıp tayyip gelip görsün bakalım buraları dedi kadın. her muhabir eli götünde geziyor sağdan soldan biri atlar mı diye. korku duvarı da aşıldı çoktan. aptal aptal umutsuzluk aşılamayı kesin insanlara.