Sık geçen başlıklar

deprem büyüklüğünü kabullenemeyen izmirliler 1

ekşi'de gör
daha önce de yazmıştım 30 ekim depremi 16,5 km derinlikte olmuşken dün geceki deprem 4,5 km’lik derinlikte gerçekleşmiştir. bence bu kadar şiddetli hissetmemizin nedeni bu. korkunç bir şeydi. altıncı katta uyku sersemi depremin bitmesini beklemek , ki çok uzun bir süre gibi gözükmese de çok çok çok uzun bir süreymiş gibi geliyor o an, korkutucuydu. alışmak zorunda olduğumuzu bilmekte kötü.