olursa müthiş bir gelişme olur. düşünsene: baykal, bahçeli, çiller, perinçek, destici, süleyman soylu, arınç ve daha niceleri aynı karede poz veriyorlar. müthiş bir şey.
geriye de bu millete, on yıllardır iliğini kurutan ve beyin ölümü gerçekleşeli çok olmuş ne kadar siyasi figür, figüran varsa onları tek seferde gömme fırsatını değerlendirmek kalıyor.
tek üzüntüm, keşke kenan evren de bu tabloda olsaydı. neticede bu çocukların(!) her biri onun çocukları aslında.
03.11.2022 · 21. sıra
o felix
02.11.2022 19:23